Audi_RS4_4.2

Audi RS4 4.2

Vadība: Motronic
Degviela: 98E
Uzlabojumi: Diagnosticējot dzinēja vispārējo stāvokli, tika konstatēts, ka dzinēja ieplūdes daļā ir izveidojušās ievērojamas oglekļa izdedžu nogulsnes, kas izraisa jaudas trūkumu, nevienmērīga motora darbību un palielinātu degvielas patēriņu.  Izdedžu nogulsnes veidojas jo tiešā degvielas iesmidzināšanas sistēma nespēj “nomazgāt” vārstus un ieplūdes traktu, ne velti jaunākos Audi RS4 B8 dzinējos tiek izmantota gan tiešās gan tradicionālās degvielas iesmidzināšanas sistēma. Tā ir tipiska Audi FSI dzinēju „slimība” un laicīgi to nenovēršot , var novest pie finansiāli ļoti ietilpīga motora remonta. Lai gan pirms dzinēja remonta jaudas mērījumi netika veikti, RS4 jauda varēja būt vien 300-320Zs.
Izvīlētas (izportētas) abas galvas, ieplūdes un izplūdes kolektori. Pilnībā pārbūvēts  izpūtējs, kas nodrošina ne vien jaudas pieaugumu, bet arī pievilcīgu skaņu. Anulēta atgāzu recirkulācijas sistēma, pārbūvēta kartera ventilācija, paaugstināta kompresijas pakāpe, pārveidota gaisa padeves sistēma (cold air intake) un uzlabots ieplūdes kolektors. Pārprogrammēts vadības bloks.

Jauda: 430Hp